Mina stora barn

2011-03-08 09:26:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «




En bild på min fina tjej från i söndags då hon var med mej och handlade. Så söt med sin lilla väska i högsta hugg. Det är så roligt att låta henne få fälja med mej själv på saker ibland. Bara att gå och handla med mamma gör att hon blir så otroligt stolt och stor.

Alltså jag måste bara få berätta... jag bad just Mira och Theo gå in i lekrummet och "koka kaffe" till mej. Theo sprang iväg direkt och kom tillbaka 10 sekunder senare med kaffekannan i högsta hugg. Det är sådana här gånger man inser att han växer min lilla bebis. Inte viste jag att han viste vad kaffe var och hur man gjorde det.

Nu står Mira och talar om för mej att hon inte vill att jag ska sitta här längre. Bäst att lyda då kanske och välja en datastund då barnen leker och är nöjda med det.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ja, visst har de blivit stora. Är så avundsjuk på dig som fortfarande (inte länge till) är hemma och får följa deras utveckling ordentligt. Känns som jag helt lämnat över mina barn till dagis och det är ingen hit.

2011-03-08 @ 10:45:12
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ungarna växer så himla snabbt.



jag har blivit van vid dom tidiga mornarna men jag lägger mig oxå väldigt tidigt för att orka.

2011-03-08 @ 12:14:54
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Dotter mamma tid är helt underbar ibland. Just när de känner sig sådär speciella som tex att få shoppa med mamma=)

2011-03-08 @ 19:13:05
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Vad duktig han är, dom förstår verkligen mycket mer än man tror! Så sött! :)

2011-03-09 @ 22:19:03
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback