Nu ni ska ni få höra...

2011-03-28 22:49:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Mira har hittat en liten myshörna mellan fönstret och vår bädsoffa. Bäddmadrassen till soffan ligger fint instoppad där och idag kastade Mira ner några kuddar i glipan och lade sig själv där och läste reklamen vi fick i postlådan. Jag hittade henne lite titt som tätt där bakom under dagen. Gullfian.

Nu är det bara jag och diskmaskinen som är vakna. Diskmaskinen som maken försökt laga under hela kvällen. Nu spolade den vatten igen och disken var varm när den var färdig men displayen visade helt galet. Känns som attd en pajjar närsom och då är det väl bara att köpa ny eller betala dyrt för en tekniker som kan laga den.
Jag hatar tråkiga "laga" utgifter. Mycket roligare att köpa något nytt man själv valt att köpa.

Som när vi denna veckan ska hämta hem vår bil som varit på lagning. 2500 kr minst för ett tråkigt stenkast på rutan.

Nej nu ska jag gå och lägga mej innan jag börjar svamla alltför mycket. Vem bryr sig egentligen om att vår diskmaskin är trasig?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag gillar att läsa om ditt (ert) liv oavsett om diskmaskinen är trasig eller hel. Tycker om att det alltid finns någon ny liten text på sidan, för de flesta andra bloggar jag följer uppdateras bara 1gång/vecka eller 1 gång/månad. :(

2011-03-29 @ 07:31:15
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback