Onsdag

2011-03-16 22:22:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det blev inte mycket tid till datorn idag.

Under förmiddagen var vi till förskolan en stund och hängde med avdelningen ut till skogen. Det var en mysig tur med barnen även om det blåste kallt och inte alls var så varmt och soligt som det såg ut från fönstret innan jag gick ut. Mira tydde sig till en av pedagogerna och följde med på en längre tur med de största barnen. Jag, Theo och de andra ettåringarna (självklart fröknarna också) gick tillbaka till förskolan lite tidigare än de andra. Theo fick leka en stund innan Mira kom tillbaka och det var dax att åka hem. Denna gången var det Theo som gallskrek och åladade sig ur min famn när vi skulle åka hem.

Imorgon kommer det stora provet då jag ska lämna dem ensamma en stund för första gången. Återstår att se hur det går.

Ikväll har jag varit på en matshopping tur och en sväng till gymmet. Måste säga att det var skönt att rymma hemifrån några timmar och bara vara med mej själv. Det var en intensiv eftermiddag här hemma med barnen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det läggdags.
Har just suttit en timme framför nystarten av Grey´s anatomy. Gott att det är igång igen. Jag gillade dagens avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Det var ett bra avsnitt igår! :)

Träning och gymmet... Är det friskis du härjar på? Kanske kunde få till någon dag i veckan då vi går tillsammans. Trevligt sällskap är aldrig fel.

2011-03-17 @ 07:27:54
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback