Phil & Ted som syskonvagn

2011-03-01 22:18:56 Shopping
» Kommentarer(2) «




Jag lovade er att visa bild på vagnen som syskonvagn. Var ute i helgen och provkörde den. Jag tror att den fick bra betyg från både mej och barnen för Mira somnade i den och Theo var glad och nöjd hela vägen. Jag tyckte att den gick lätt att köra och kändes satbil på vägen. Jag är super nöjd!

Ska bli skönt med vår och sommar nu framöver, då kommer den att kännas ännu rymligare då vi slipper åkpåsar och vinterkläder.



Jag som var rädd att Theo skulle få det tråkigt där nere i "underslafen" men han verkar ha det ganska bra. Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Jag valde bort den vagnen just pga att att ena barnet måste sitta där nera + att den är framåtvänd.

Om du jämför den vagnen med den gamla. Vilken är bäst?

2011-03-02 @ 06:35:10
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin vagn!! :D



satt och tänkt, såna scarfs är de one size eller? :)

2011-03-02 @ 08:23:46
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback