Pojkar med långt hår e grejjer det

2011-03-27 21:04:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «






Min lilla gullgroda börjar få långt hår! När jag väntade Theo kände jag någonstans inom mej att det nog var en liten pojke där inne trots allt. I slutet köpte jag bara gröna och blå kläder. Jag planerade och drömde redan då om en liten mammaspojke med långt ljust gulligt hår. Nu börjar Theos hår växa och man kan skymta hur några strån växt över öronen. Vilken lycka för mamma hjärtat!
Micke påstår att han ska klippa honom någongång när jag sover. Jag har hotat med skilsmässa om så händer. Det är allvarliga grejjer det här. Jag överväger att hota eller muta min syster som är vår privata frisör... ska bara fundera ut först om det är hot eller muta som kommer att funka bäst. En sax kommer inte nära Gullgrodans hår förrän han är minst tre år!

För ni håller väl med mej? Visst är han otroligt söt i sina ljusa lockar som hänger över öronen!?

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej klipp inte! Han är ju supersöt med lockarna :-) Tänk när det blir lite tjockare sen..

2011-03-28 @ 09:29:06
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Han är otroligt söt =)

2011-03-28 @ 16:01:17
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback