Pysseltisdag

2011-03-01 20:59:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Just hemkommen efter en shopping på Ica maxi. Skönt att gå där när det är ganska sen kväll och inte så mycket folk.

Jag tänkte nu sätta mej med en macka, lite te och senaste avsnittet av solsidan som jag missade i söndags. Kände att jag fick lov att kika in och säga hej här på bloggen först. Vet att det varit snålt med inlägg från mej på sista tiden. Vi har gjort så mycket roligt de senaste dagarna. Hoppas det lugnar ner sig lite nu de sista två veckorna innan inskolning på dagis och sedan jobb. Eller inte lugnar ner sig men att jag kan prioritera rätt bland allt jag vill göra och borde göra. Måste njuuuuta av min sista tid som mammaledig. Det kanske aldrig blir någon mammaledighet igen. Fy vilken sorglig tanke. Även om jag tycker det ska bli skönt att börja jobba igen så har jag trivts så otroligt bra med att vara hemma. Bara två veckor kvar... konstigt. 

 
Idag har det släppt för Theo och hans promenader kring huset. Nu reser han sig självmant upp mitt på golvet och går dit han vill. Visst är det vingligt och han ramlar ofta och mycket... men han försöker iaf. Min stora duktiga pojke.





Mira sitter som en tonåring på fönsterbrädan när hon pratar i telefon med mormor. Miras höjdpunkt idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback