söndags/sommar planer???

2011-03-13 07:41:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Då var det min morgon idag då. Theo började krångla redan vid fem, men vi låg kvar i sängen till kvart i sju iaf, vilket var en helt ok morgon om man jämför med tidigare i veckan.

Igår var det fullt upp med jobb och på kvällen blev det melodifestivalmys för hela slanten. Jag hejjade på The Moniker men tyckte att Saade bjöd på en bra show också. Ska bli kul att se hur långt den låten kan lyckas ta sig i stora finalen.

Idag lutar planerna mot symaskinen och gymmet. Jag har inte varit till gymmet på hela veckan pga förkylningen. Nu mår jag bättre iaf så jag tänkte försöka mej på att utmana musklerna lite. Det som är bra med gymmet är att man själv väljer nivå och vikter. Orkar jag inte när jag väl kommer dit så är det bara att åka hem igen.



En liten sneekpeak på mitt senaste sydda plagg. Jag börjar planera mot sommaren och sydde därför varsina skjorts till Mira och Theo i det nya stjärnjeanstyget. Mer om dom i ett inlägg i sybloggen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback