Swisch

2011-03-19 19:08:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Den här dagen gick verkligen i hundrasjuttio.

Jag skrev ett långt inlägg tidigare som jag lyckades radera med två knapptryck. Blev så arg att jag fick lov att gå från datorn en stund.

Kortfattat om min dag:
- Gick upp klockan 06.00
- Åkte till torget och stan för lite lördagsshopping
- Handlade mat
- Bakade 100 st bullar
- Tog hand om barnen
- Lagade middag
- Badade och lade barnen

NU lite softtid framför datorn och sedan mys i soffan med maken framför körslaget eller någon trevlig lördagsfilm.

Filmen vi såg igår var föresten oväntat bra tyckte jag. En tragisk svensk film med känsligt ämne. Helt klart sevärd om man inte är jätte känslig. En film som man lätt kan gå och fundera över länge efteråt.


Jag vill ha vårdag igen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ånej, så har jag också gjort ibland. Och man blir verkligen rasande!



Låter som om att du har haft en dag med fullt upp :-)

Kram

2011-03-19 @ 19:42:05
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback