Syfabrik

2011-03-30 10:35:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag lyckats få färdigt några haklappar som jag ska sälja på torget på lördag. Det gäller att inte ligga på latsidan för att hinna få färdigt allt jag vill ha färdigt.
Tur att Mira var gullig och lekte själv medans Theo sov en timme så att jag hann fixa lite. Det var meningen att jag skulle ha barnen på dagis 5 timmar idag medans jag var hemma själv utan jobb... men så blev 3 st av 4 personal sjuka idag så då fick jag rycka in. Alltid välkommet med jobb även om jag känner mej stressad med allt jag ska hinna till på lördag. Blir att sitta uppe halva nätterna antar jag.

Idag fick jag (på tal om natt) sovmorgon till klockan sju. Blev helt förvånad då jag vaknade, trodde klockan visade fel. Mira gick upp vid femtiden igår, så jag hade räknat med en repris på det.

Nu ska jag packa det sista som ska med till förskolan/jobbet och sedan ska vi ta och åka.

Vi hörs ikväll igen, förhoppningsvis hinner jag lägga in en och annan bild då. Jag har en underbar sjal som jag sydde igår som jag måste visa er!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

åå ska bli roligt att se dina projekt.

2011-03-30 @ 12:17:48
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback