Tidigt

2011-03-05 06:36:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår när jag gick och lade mej klockan ett på natten så visste jag att jag förmodligen skulle få sota för det nu på morgonen. Vi kom överrens om att det var min morgon idag och så får jag sova imorgon då det är vasaloppet på Tv. Ja, jag ska tala om för er att trots att jag är född och uppvuxen i vasaloppstrakter så är det inget jag ser på eller tycker är speciellt roligt. Hur som helst så vaknade Mira klockan sex och självklart kom hon dunsandes ner för trappan och skrek "Theo vakna nu". Jag hoppade upp ur sängen och sprang upp... nu sitter vi här och ser på bompa och jag skulle inget hellre än att gå och lägga mej en stund till.
Behöver jag säga att Theo självklart vaknade av Miras rop han med. Nu har han fått en flaska i sängen, så jag hoppas att han kan sova en liten stund till på den.

Idag kommer en vän och hennes två små grabbar hit. Ska bli roligt med lite leksällskap.

Jag ska även ha lite av en sydag idag då det trillat in massa roliga beställningar denna veckan. Inte helt fel heller att det kom en massa nya tyger igår. Lovar att ge er lite bilder senare... Kanske någon som sitter och håller på en beställning för att ni väntar på nya vårtyger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback