Underbara maskin!

2011-03-31 12:43:53 Syhörnan
» Kommentarer(4) «



Jag älskar den stora modellen av scarf, speciellt med spets på!

Jag är helt kär i min nya overlockmaskin. Vilken skillnad på hastighet och sömmar mot min vanliga maskin.

Idag har båda maskinerna gått varma och resultatet ser ni på dessa bilder.

3 timmars jobb... nu är det dax för lunch.



Stora scarfs i mängder. Allt ska med till torget på lördag.


Små scarfs som saknar knäppning än så länge.

Det blev inte riktigt som vi tänkt idag. När jag kom till förskolan lägger Theo sin panna mot min kind och jag känner att pojken är kokhet. Det blev till att lämna Mira ensam och åka hem med Theo igen då han visade sig ha 38,3 i temp. Nu har han sovit i över tre timmar och det är dax att väcka honom, äta och sedan hämta lillstumpan igen.

Jag är nöjd över min produktion av scarfs under förmiddagen. Nu ska jag fördriva resten av dagen med att ta hand om min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Om du får något sålt är nog inte frågan. Utan om d räcker skulle jag säga=)

Skrev du JUNI!!!! Är du galen kommer ju dö av abstinens eller något...tur att jag får njuta av några minuter med dig då sista helgen i april

2011-03-31 @ 12:59:50
Postat av: Anna

Hej! Måste bara fråga dej en sak gällande molntygerna. Har du testat att tvätta dom? Har själv köpt en massa olika färger av dessa i den lokala syaffären och dom har tappat färg och blivit "dassiga".

2011-03-31 @ 22:25:18
Postat av: Therese

Hej Anna! De molntyger jag har tvättat har inte tappat färg. Har också hört att vissa av de "nya" molntygerna som inte kommer från jny tappar färg. Kommer därför i fortsättningen att köpa från jny som jag brukar. Betalar hellre lite mera än har tyger som inte håller i tvätt. Tack för din upplysning!

2011-03-31 @ 22:54:06
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

O den med valar på var ursöt :D

2011-04-01 @ 07:10:28
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback