Vår fredag i bilder

2011-03-04 20:46:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 

Vi fikade på frukstsallad, grädde och liiiite chokladglass.



Theo började med enbart fruktsallad, men lyckades flörta till sig lite glass till sist. Vem kan motstå dessa ögon och leende?

 



Vi över promenader. Att kasta sig i syrrans famn är det roligaste som finns.
Nu går theo hela tiden. Så roligt att se de vinglande stapplande små stegen.



Theo myser framför bompa innan läggdags och flaska



Syrran hjälper till med kvällsflaskan. Mysigt!



Mitt kvällsgöra. MASSOR av nya tyger! Min helg är räddad! Tjiho.

Trevlig fredagkväll och helg önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vilken mysig dag!

2011-03-05 @ 09:18:54
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback