Vero Moda Outlet - mer fynd!

2011-03-27 21:16:16 Shopping
» Kommentarer(3) «




Inte nog med att jag fyndat till barnen i helgen. Jag har även fyndat till mej själv. Imorse var jag på en outlet här i stan där man kunde fynda Only plagg till super priser. Det var nya och oanvända plagg ur vårens kollektion.

Denna kofta köpte jag för 100 kr och den kostar 260 kr i butik.



Kort kavaj som är betydligt finare i verkligheten än på bild.



Härlig sommarkjol, helt i min stil. Ser fram emot att börja använda den! Även den kostade en hundring.



Inte bara barnen som myser omkring i haremsbyxor. Nu har även jag ett par i min garderob. Fast på mej är dom inte snyggare än att de blir ett par hemmamysbyxor.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Snygga kläder!! Det är härligt att shoppa billigt :)

Kram

2011-03-28 @ 07:51:19
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Linda

Tänk om en själv kunde fynda som du gör :)

2011-03-28 @ 09:59:32
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Oj, den får du nästan visa mig när vi kommer ner=)

Om vi hinner d vill säga. Ska bli kul att ses även om d bli en kortis. Vi kommer redan på torsdagen vet ni, begravningen är redan kl. 12 på fredagsförmidagen. Sen åker vi väl gansak skapligt på söndagen för att hinna ladda om till veckan=)

Kram

2011-03-28 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback