3års kalas

2011-05-27 21:23:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vilken härlig dag vi haft. Kalas med goa vänner, tårta i massor, paket och en tjej med gott humör. Inte en enda gång idag har jag behövt vara arg på henne pga av trots eller annat. En perfekt dag med andra ord.



Här är en bild på syskonen precis innan gästerna anlände.



Kalas x2 blev det idag. Detta är kvällskalaset med moster, Mattias och Emmanuel. Mira fick blåsa ljus för andra gången vilket hon glatt gjorde.

Fler bilder imorgon nu ska jag pusta ut i soffan och vila min röst inför morgondagen.

Grattis min älskade lilla flicka på din treårsdag! Hoppas du har haft lika roligt som det sett ut.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Stort grattis!!

2011-05-28 @ 08:43:09
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Ja tack för ett trevligt kalas. Noah sitter här bredvid och ropar Mia! Eo! Så söt...



Smart att plocka bort bobcaren. Tänkte inte ens på det fören du sa det. Asbra!

2011-05-28 @ 13:10:28
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback