Busselände

2011-05-09 22:24:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag hade ett långpass på jobbet idag. Stängde butiken och kom inte hem förrän 1½ timme senare. Det är ju intressant att man kan bo ca 10 min bilväg från sitt jobb och ändå tar det 1½ timme att åka samma sträcka med bussen. Så otroligt irreterande att aldrig komma hem på kvällen då man är trött och hungrig. Nu sitter jag här och försöker varva ner lite innan det är dax att sova. Jag har otroligt svårt för att sova direkt efter jobb.

Imorgon är jag ledig och ska ha en heldag med mina dina barn. Både Mira och Theo hade ätit dåligt på förskolan och åt heller inget när de kom hem ikväll... när det gäller mina barn brukar ett sådant beteende bara betyda en sak... sjukdom. Vi får väl se hur de mår imorgon, men det känns som att det är något lurt pågång. Båda två är annars storätare och speciellt när de äter på förskolan.

Mailen får tyvärr vänta till imorgon, likaså övriga bilder från galan.

Nu ska jag försöka sova några timmar. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Hoppas ni slipper bli sjuk igen även om vi också är på bristningsgränsen. Tycker barnen var och varannan kväll har 38 graders feber men sen är de "friska" på morgonen så då skickar man iväg dem. :(

2011-05-10 @ 07:09:07
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Nurp

Så vidrigt söt bild på Theo. Nu längtar jag efter att vara barnvakt på fredag, hoppas han är lika mysig då som på bilden :)

2011-05-10 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback