Kaffetant

2011-05-16 13:38:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «



(Bild tagen med webbkamera, därav kass kvalitet och mörkt)

Vet ni vad jag gör!? Jag sitter i ett knäpptyst hem med en kopp kaffe och datorns brus. Barnen sover båda två. Hoppsan Kerstin. Kommer att få igen det ikväll, men vad gör det just nu!? Just nu vill jag bara andas några minuter och fundera på vad vi ska hitta på resten av dagen.

Vi har varit en sväng på stan. Blev lite shopping och det gick bra. Mira varvade med att gå själv och sitta i vagnen och för det mesta gjorde hon som jag sa åt henne att göra.

Jag fick en blus shoppad till mej själv, annars kom vi hem tomhänta. Förutom en liten grej som står på gården... ska visa den närmare i ett senare inlägg.



En tunika/blus att ha på jobbet. Stod en halvtimme i garderoben igår innan jag hittade något att ha på mej till jobbet så idag fick det bli lite "bra kläder att ha till jobbet shopping".

Nu ska jag väcka lillstumpan.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, visst är d gott med dagens första kaffe. Den koppen sitter aldrig fel. Jag kan liksom längta efter den stunden på dagen.

2011-05-16 @ 16:17:57
Postat av: Anna

Å den är fin! Köpt?

2011-05-16 @ 16:20:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Den stunden med en helt tyst hus och en kaffe, är guld värd!

btw.. hade du inte söta haklappar till salu!? :)

kram på dig fining

2011-05-16 @ 21:29:11
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback