Mammabloggala och barnshopping

2011-05-08 21:41:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Igår hade vi en helfestilg dag med föreläsningar, mingel och företagsmässa med tillfälle till shopping m.m.

Kvällen avslutades med en festlig och glammig gala med god mat och fina mammor som alla var på strålande humör.

På bilden ovan ser ni mej och Jenny uppklädda för kvällen.



Det bjöds på trerätters middag som smakade underbart. Förrätten blev min favorit.


Jag, jenny och Mirka

Idag packade vi väskorna och åkte in till stockholm city för ytterligare ett event, nämligen releasefest för barnshopping.se. Ett jätteroligt event med mat, fika, utställning av olika företag och en goodiebag att slåss hårt för.

Mer om allt detta imorgon. Nu ska jag sätta mej i soffan och njuta av att vara hemma igen.

Borta bra men hemma bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback