Ombloggade hattar

2011-05-19 22:17:33 Syhörnan
» Kommentarer(1) «




Det blir ännu ett inlägg om dessa solhattar. Nu får ni se hur de ser ut på.

Jag är riktigt nöjd med denna modellen. Jätte söt, sitter bra och skyddar mot solen.
Saknas någon liten detalj, men annars färdigflurat på den.





Denna kepsen är jag inte lika nöjd med. Den blev tyvärr både liten i omfång och i skärm. Min tanke är att ha en liten söt skärm, men ändå lite större än vad det är nu. Jag tänker också förlänga den lite så att den slutar 1-2 cm längre ner. Öronen ska inte täckas men den ska ändå inte sitta såhär högt upp på huvudet.

Men söt blev den ändå och med lite småfix så blir det nog en bra modell till de som hellre vill ha keps än solhatt.
Jag älskar tyget med bilarna!

Kommentarer
Postat av: Amanda, 16år och mamma till Lilly-Lee!

Vilka små söta charmtroll du har, det må jag säga :)

Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig, gå gärna in och läs på min unga mamma blogg! Kram

2011-05-24 @ 17:40:48
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback