Stress

2011-05-24 22:20:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu börjar jag bli så där stressad som bara jag kan bli. Ont i magen stressad. Det är så mycket jag vill hinna med och göra. Gör en massa men ändå är listan lika lång.

På fredag fyller Mira år och jag vill så gärna göra dagen speciell. Baka en tårta, fira med vänner och familj och umgås med glada barn hela dagen. Jag vet att jag inte borde lägga ribban så högt. Mira kommer att vara nöjd ändå. Men ändå kan jag inte låta bli.

Det är inte bara födelsedag framöver... så mycket annat också.

Ikväll har vi varit på sommarfest på förskolan. Trevligt att träffa alla föräldrar och ses under mer "lediga former". Besöket på förskolan påminner mej om att min "helg" är slut och det är jobbdag imorgon.
Ska även försöka hinna med att sy några mössor, baka en tårtbotten och städa lite i huset. Ni lär nog inte se så mycket av mej imorgon med andra ord.

Nu ska jag sova. Min förkylning behöver det. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag förstår att du vill göra det till en speciell dag men kom ihåg att Mira kommer vara mer än nöjd så länge det finns några inslagna paket. :)

2011-05-25 @ 08:21:31
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kom ihåg att det finns tårtbottnar att köpa på affären också! Man måste inte alltid fixa ALLT själv! Det går bra ändå! :) Men jag känner igen mig i det du skriver!

Försök att njuta av Miras födelsedag istället för att stressa bort den!

Kram på dig!

2011-05-25 @ 13:07:33
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback