Trots allt

2011-05-15 21:45:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Hur söt får man vara med håret i ögonen, ledsen min och trött som få? Ungefär såhär känner jag mej också. Theo får vara min modell på hur jag också mår.
Jag har egentligen ingen anledning till att känna mej deppig. Tröttheten har nog sin förklaring i jobbet... kanske även resten har sin förklaring i tröttheten. Lite disk, trotsiga barn och småsaker blir så mycket jobbigare när man är trött och inte orkar anstränga sig.

Imorgon är det iaf måndag och ny vecka. Ny kraft och nya tag. Jag och barnen ska hitta på nåt kul... vad har jag inte bestämt än. Några idéer? Vi behöver nog komma hemifrån en stund. Här hemma är det tyvärr lite för mycket trots och knuffar (syskon emellan) för att det ska vara trevligt att vara hemma en hel dag. Har ni tips på vad man kan göra mot trotset så är det bara att säga till. Tålamodet testas några gånger per dag kan man ju säga.

Nu ska jag sätta mej med en bok medans maken ser på hockey. Gonatt folks

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vad läser du för bok? Är utan för tillfället. :(

2011-05-15 @ 22:32:35
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna

Här trotsas det oxå. Blir lite smått gråhårig!

2011-05-16 @ 07:46:24
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Maud

Passa på att göra nått som är gratis! hihi Typ lekpark. Snart nöjer de sig inte med det längre! =)

2011-05-16 @ 08:32:02
URL: http://maudsbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback