Helgen i detalj

2011-05-10 09:18:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «




Den här bilden är tagen under lunchen på lördagen. Vi hade ganska nyss kommit till hotellet och hade just fått våra goodiebags och besökt delar av mässan.
Lånat fotot av fina Tumadre. FruSofie, Bambi, Jag och Jenny 



Efter lunch, mingel, mässa och föreläsningar gjorde vi oss festfina för en galakväll med massa glitter och glamour.
Vi hade en toppen kväll med god mat och massa härliga mammor. Tack alla ni som kom fram och hälsade. Så roligt att få ansikten på er som läser min blogg och likaså bloggar jag själv följer. Tack för en rolig dag och en kul kväll med både disco och dans. Minns inte när jag dansade sist!?



Här delas det ut fina priser till de bloggar som vunnit rösningarna som pågått innan galan. Själv var jag inte med på röstningarna då jag fick min biljett redan då tävlingarna startat. Fina Sofie på bilden (i blå klänning)vann priset för "bästa inspirationsbloggen"



Bild lånad av Jenny. Tack vännen för en toppen helg och tack för att du gav mej denna resan! Du var den perfekta rumskompisen och det var så roligt att få träffas och umgås lite mer än bara någon timme.

Förstår ni hur underbart det var att få sova i hotellsäng, sova till halv nio utan att bli väckt och sedan äta en finfin frukost på det!? Fantastiskt!

På bilden:
 Agnieszka, Sofie, jenny, jag, Sofia och Carolina



Efter frukost och packning begav vi oss iväg mot nya äventyr, nämligen releasefesten för barnshopping.se

Ett trevligt event med en fantastisk goodiebag.
Tack Muppsan för att jag fick komma!




Även denna bilden är lånad av jenny

Innehöll produkter från många av mina favorit märken. Tex: Nova star, meandi och geggamojja.



Jag,
Mirka, Jenny och Dorothea

Efter en toppenhelg i en av mina absoluta favoritstäder är jag nu redo att ta tag i vardagen igen.
Dax för tvätt, disk och bus med barnen! Tjolahopp.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fin du är! Och jag ser att klänningen passar perfekt :) Nästa år ska jag då minsann INTE sitta hemma och följa galan genom bloggar. Nej, då kommer jag också med :)

Kram

2011-05-10 @ 09:39:37
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Det var kul att ses i helgen, alltid trevligt att få ett ansikte på bloggerskan så att säga:)



kramar

2011-05-11 @ 05:42:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: ellenojag

ser verkligen ut som en toppen helg!!!

2011-05-11 @ 22:32:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Bea, Lines och Lovas mamma

det var kul att träffa dig och säga hej på galan!

2011-05-16 @ 20:33:52
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback