Tisdagmorgon

2011-05-31 08:44:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Vilken solig härlig dag att vakna upp till. Jag hoppas det blir varmt och skönt så att vi kan vara ute. Det blir en hemmadag idag med. Utslagen har inte försvunnit än och Theo var super gnällig och ledsen hela dagen igår. Svårt att försöka lista ut vad det beror på... ont i kroppen, ont i halsen eller bara trött? Äter gör ingen av barnen så orken är inte på topp. Mira låg i stort sett hela dagen i soffan och orkade/ville inget göra.

Nu ska jag faktiskt skynda mej att duscha innan Theo vaknar.



Alla på kalaset tyckte Theo blivit så stor. När jag ser denna bilden är jag villig att hålla med.
Han är en snygg liten grabb nu, ingen liten bebis längre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är så söt :)

2011-05-31 @ 09:35:04
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Hej!! lilly o john fick ju också utslag för några månader sen. ja trodde de va vattkoppor men det va 3 dagars febern... man får utslag på hela kroppen av det. kanske kan vara de dom fått??



lekplatsen vi var vid är huskvarna stadspark nedanför ikhp.. vi får åka dit nån dag tillsammans o leka.. kram kram

2011-05-31 @ 09:47:11
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken liten snygging! Idag ska det ju bli sommarvärme har jag hört, sen regn imorn innan solen kommer tillbaka på torsdag och stannar över helgen. WIHO!



Svar: Skönt att höra att det är något annat barn med mardrömmar, tycker att alla andra verkar sova hela nätterna igenom konstant... ;-) Men man tycker ju så synd om dem när de drömmer så oroligt och blir så ledsna! Tuva har börjat säga att det är "läskigt" i hennes rum, men det kan ju också bero på att hon tycker att det är mysigt att sova med oss... :-)

2011-05-31 @ 10:18:23
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback