Vabba idag

2011-05-30 11:28:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag är vi hemma jag och barnen. Eftersom de hade låg feber igår och var riktigt risiga, hängiga och griniga så behövde de vara hemma idag. Det märks att de inte är riktigt hundra idag heller även om febern är borta nu. Natten har varit jobbig då Mira bestämde sig för att vakna kl 12 och vara vaken i en evighet. Efter mycket om och men somnade hon om till sist, men då kunde jag inte somna istället utan låg och hostade i ytterligare en evighet.

Idag ska jag försöka få fem tvättar gjorda och en massa annat jag "ligger efter med" här hemma.

Återkommer senare idag. Nu ska jag gå och kika hur Theo menar då kan tjoar nere i sängen istället för att sova.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Krya på er alla tre och hoppas vi syns snart. Är ni hemma i helgen?

2011-05-30 @ 12:20:15
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Linda

Krya på er.. <3

2011-05-30 @ 16:07:40
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback