Film på dansande charmtroll

2011-11-12 09:58:57 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(3) «




En liten film på mina godingar som dansar tillsammans. Theo måste ha lärt sig nya dansstilen av någon kompis på dagis, för jag kan då säga som så att jag INTE dansar på detta sätt (Även om det var rätt charmig stil.).

Om en stund kommer min käre svåger hit och ska vara barnvakt åt barnen idag. Jag jobbar några timmar och även maken är på vift. Jag hoppas barnen visar sin allra bästa sida och sköter sig när vi är borta.

Jag har huvudvärk av den värre sorten idag och känner mig inte på topp. Hoppas tabletten jag nyligen tog hjälper lite åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

UNDERBART!!!

2011-11-12 @ 16:53:22
Postat av: Emmelie

Underbart!!!

2011-11-12 @ 16:54:16
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Vilka sötnosar!! :D

2011-11-15 @ 09:31:19
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback