Happy friday

2011-11-18 19:47:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «



Hade en tjej här hemma idag som ville vara prinsessa med lockar i håret. Det är klart att hon ska få lite lockar i håret om hon vill det så det blev att ta fram plattången och göra några söta krull.

Vi har haft en riktigt mysig dag idag trots att jag inte mått hundra.

Under förmiddagen var vi hemma och myste jag och barnen. Vi tog en sväng ner till lekparken och sedan blev det lunchdax. Theo sov några timmar efter lunch medans jag och Mira vilade framför en film.

När Theo sedan vaknat drog vi iväg till Mariam och grabbarna. Det räddade min eftermiddag. Varken jag eller barnen hade orkat vara hemma. Uttråkade är ordet. De lekte av sig massa energi och det var en fröjd att sedan ha med sig dem på Burger King där vi träffade några andra goda vänner till oss och deras barn. Barnen lekte i lekhörnan (Hur underbart är det inte med lekhörnor på restauranger!?) och vi vuxna fick tjöta lite.

När vi sedan kom hem för 45 min sedan så somnade barnen utan krångel. Underbart!
Nu ser jag fram emot en skön fredag kväll i soffan med idol och maken.



Kommentarer
Postat av: Mariam

Trevligt att ha er här.

2011-11-18 @ 22:28:54
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt Miris:)

2011-11-18 @ 23:54:24
Postat av: Anonym

//Nurp

2011-11-18 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback