Inredningsparty och tomtepyssel

2011-11-24 21:20:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ännu en dag med sjukskrivning. Jag mår lite bättre än i början på veckan men det är marginellt.

Ikväll har jag varit på ett mysigt inrednings homeparty. Min fina vän Elin som pysslar och gör så otroligt fina saker. Jag kunde ha köpt hur mycket som helst. Kommer bilder på det jag köpte imorgon.

Tur att jag har vänner och familj som gör min vardag lite roligare trots värk.

Man kan ju inte låta bli att bli glad av min elefanttomte till son. Vi plockade fram tomtedräkten idag för att se om det behövdes köpas in ett nytt set i år eller om förra årets tomtedräkt fortfarande passar, jag får väl tacka mig själv att jag var smart och tog en stor storlek förra året. 
 

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Vilken sötnos!!! :)

2011-11-25 @ 07:44:11
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback