Jobbhelg med partykvällar

2011-11-20 10:17:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Den här helgen går i rasande tempo.

Gårdagen spenderades på jobbet. När jag sedan kom hem packade jag en påse med pyssel och begav mig till Malin på en pysselkväll (typ syjunta), vi hade kanon trevligt. Malin hade fixat gott fika och jag njöt av en tjejkväll utan barn.

Idag ska jag jobba heldag och sedan bär det iväg på julfest med kollegorna till kvällen. Därav mitt lockade hår (som förövrigt blev totalt misslyckat).
Jag får just idag verkligen användning av alla "Hur du med enkla medel förvandlas från "jobbklädd" till "partypingla"" tips man läser om i tidningar.
Oavsett om jag själv misslyckas med min utstyrsel så ser jag fram emot en kväll med god mat tillsammans med bästaste kollegorna.

Hoppas ni har en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback