Julfunderingar och fika

2011-11-25 09:30:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag blir som sagt en lugn dag. Jag ska om jag orkar plocka fram julstakarna till fönstren. Grannarna har varit duktiga och satt upp julstjärnorna redan och det ser så mysigt ut när fönstren skiner fint på kvällarna.

Jag sitter även och planerar lite till julen. Julklappar ska inhandlas och så har jag även en make som fyller 30 den22 dec. Några idéer vad man kan köpa till en trettioåring?

Jag sitter just nu och fikar på en kopp kaffe och en muffins. Man måste få lyxa till det ibland. Maken skulle baka till jobbet förra veckan och gjorde då ett par bananmuffins som var gluten och laktosfria. Såååå goda! Måste säga att jag får ta tillbaka mina fördommar när det gäller gluten och laktosfritt fikabröd om allt är lika gott som dessa muffins. Har i och för sig en kompis som alltid bakar laktosfritt och hennes fikabröd smakar alltid underbart!

Nu ska jag fortsätta mysa lite utan dator. Plocka fram nyaste mama tidningen istället.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket bra atum din man fyller på:)precis som mig mitt i julstressen;)hoppas du får en fin fredag kram

2011-11-25 @ 13:02:53
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Mariam

Tack! Jag tar åt mig, även om du menar någon annan.

2011-11-25 @ 19:49:57
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback