Julskyltning som blev biokväll

2011-11-28 07:55:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Hade planerat att gå på julskyltning efter jobbet igår tillsammans med syrran. Tyvärr spöregnade det så vi hade ingen vidare julstämning och lust att åka ner till ett blåsande centrum. Istället frågade jag lite snällt om syrran kunde tänka sig vara barnvakt så att jag och Maken fick gå på bio istället. Gullig som hon är så sa hon såklart ja. Jag vet hur väl barnen sköter sig också när hon är här, dom är verkligen mosters älsklingsungar. Snälla och beskedliga och somnar utan krångel.

Jag och Maken hade en mysig kväll tillsammans och vi såg självklart på breaking dawn. Jag gillade verkligen den filmen och tror nästan det var den bästa i serien tom. Jag är inget fan av krig och slagsmål så jag gillade denna som inte hade så många slagsmål. Mycket kärlek var det också vilket jag gillar.

Idag är det firman som är på almenackan.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Vilken syster som byter julskyltning mot barnvaktstimmar. Jag hoppas ni behandlar henne väl. :)

Kul att du gillade filmen!

2011-11-28 @ 08:26:07
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback