Starkeman

2011-11-30 11:50:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Vad är det med män och deras behov att vara starkast och bäst? Tänk att det börjar redan vid ett års ålder. Hade detta varit Mira vid samma ålder hade hon aldrig fått för sig att testa att bära lådan ovanför huvudet på det här viset.

Jag vabbar även idag. Mira är pigg och feberfri idag (åtminstone än så länge), men som reglerna säger så ska de ju ha en feberfri dag innan de går tillbaka till förskolan. Theo tycker det är urtrist att vara hemma med mamma och syrran så han gick och lade sig extra tidigt i förmiddag. Jag hoppas han vaknar på bättre humör.

Jag jobbar ikväll några timmar men är ledig igen torsdag, fredag. Känns som att jag är hemma mer än jag jobbar nuförtiden. Är sugen på julruschen nu. Det är verkligen roligt att jobba med fylld butik även om det såklart tar på krafterna också.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Mina barn älskar att kika in på din blogg med alla bilder på Theo och Mira.

2011-11-30 @ 17:43:16
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback