Bara vara

2011-11-06 22:01:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Denna helgen har kameran vilat, vilket gör att jag slänger in en mobilbild från förmiddagsfikat istället.

Vi har haft en kanonmysig helg med mina föräldrar som varit på besök. Inget speciellt har vi gjort men det var precis vad jag behövde. En skön helg på hemmaplan.
Jag och Maken satt under eftermiddagen och slötittade på tven medans Theo sov och Mira myste i lekrummet med några böcker. Efter en stund tittade vi på varandra och insåg att det var mycket länge sedan vi bara satt så och tog det lugnt mitt på dagen. Alltid är det någon som har något projekt pågång, städning eller så sitter jag vid datorn eller symaskinen. Lite qualitytime sådär på eftermiddagen var inte helt fel även om Tven stod på.

Idag har vi förändrat lite här hemma och möblerat om. Mer om det imorgon... nu ska jag sova.

Imorgon ska jag lämna barnen tidigt på dagis och sedan blir det jobb hela dagen.
Gonatt!





Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Gud va fin bloggen blivit , fast den var fin innan oxå men nu massa rosa o fint :D hoppas allt är bra med er.

2011-11-07 @ 12:10:55
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Å, vad goda kakorna såg ut. Kan du skriva receptet på dem?! :)

2011-11-07 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback