Cooling på shopping

2011-10-17 21:53:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Jag höll på att skratta ihjäl mig åt Theo idag när vi var på maxi och handlade. Han var så tuff i sin skinnjacka, scarf och mössa med coola ögon. Sen gick han som att han ägde stället och testade olika gångstilar. Så söt.

Vi har haft en riktig hemmadag idag. Jag är glad att syrran "släpade ut oss" på en tur runt stan.

Imorgon ska barnen lämnas tidigt på förskolan. Jag har inte riktigt kommit in i det där med att vara färdig med frukost, tandborstning och påklädning redan klockan åtta på morgonen. Mitt jobb gör mig bortskämd på det viset. Även om vi är uppe redan vid sextiden på morgonen så är det sällan vi är färdiga med morgonbestyren innan klockan nio. Både jag och barnen tycker om att mysa i pyjamas länge.

Nu ska jag försöka dra mig neråt sängen. Gonatt bloggen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Googlade på sparkbyxor från lindex och snubblade in på din blogg.. du har inte några i 86 att sälja? ;-)

2011-10-17 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback