Hoho

2011-10-10 07:01:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Det ekade tomt i bloggen i helgen. Vi har haft besök av vänner från Dalarna, vilket resulterade i mindre tid vid datorn såklart. Jag tror man behöver lite datafri tid ibland, för en bloggerska som mig så är det nog mycket nyttigt att kunna släpparna tankarna på dator för en stund. Även om jag inte sitter så långa stunder vid datorn om dagarna (vem skulle ha tid med det som tvåbarnsmamma?) så blir det en del korta stunder där jag brukar passa på att kolla sidor jag dagligen läser och blogga lite här.

image description

Bilden är från i lördags då vi var ut och käkade med jobbet. Vi hade beställt bord på en av stans finaste restauranger och det bjöds på mycket god mat. Vi hade en kanon trevlig kväll och det var väldigt roligt att träffa kollegorna utanför jobbet.

Igår jobbade jag nästan hela dagen och kvällen spenderade vi i soffan. Både jag och Maken mår halvkasst, så han satt med en påse halstabletter i handen och jag med en tekopp med mycket honung. Hoppas det inte blir värre än så här. Nu har vi väl ändå haft nog med sjukdom för ett tag!? Min huvudvärk blir tyvärr inte mycket bättre när en förkylning härjar i kroppen.

Idag blir det förskola för barnen och jobb för mig.


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Va fina du var i håret!

ha nu en bra början på veckan! kram

2011-10-10 @ 09:24:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Jannie

Måste ju bara hålla med Hanna!

Superfin är du!Jag bara älskar dina lockar!



Jag köpte koftan på Nordljus.net.De har hur mycket fint som helst!o håller med dig,nästan i samma klass som Cream koftan!så sotis på att du har en!

KRAM på dig

2011-10-10 @ 14:08:01
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Mariam

Ja ni har verkligen varit sjuk. Tycker så synd om er och samtidigt tar jag i trä för vi har varit det ovanligt lite, men säsongen är ju bara i startgropen.

2011-10-11 @ 07:46:36
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback