Jobb, hormonell(?) och föräldramöte

2011-10-20 10:02:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Efter fyra dagars ledighet är det nu dax för jobb. Huvudvärken som för övrigt blivit nästintill bra har idag slagit till med kraft igen. Jag gissar att det denna gången kan bero på hormonella ting.
Jag måste höra av mig till sjukgymnasten snarast så att det inte rinner ut i sanden. Eftersom vi varit sjuka har jag inte gått på akupunktur på minst två veckor, vilket inte känns så bra då det faktiskt hjälpt mig en hel del. Vill ju inte ha tillbaka huvudvärken igen nu när den äntligen blivit bättre.

Jobb idag som sagt. Ska ha lite fruktstund/kaffe och sedan bär det av till förskolan.

Var på föräldramöte igår ju. Kul att höra hur personalen tänker och vilka mål som finns denna hösten. Lite tystlåtna föräldrar bara som inget vågade säga... jag var inte bättre jag heller. Stackars pedagoger som försökte få ur oss vad vi tycker och tänker och så var det ingen som sa nåt. Barnen har det bra iaf. Jag tycker om alla fröknarna på vårt dagis och det verkar även mina barn göra.

Hoppas ni alla får en fantastisk dag i torsdagssolen!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Vi måste träffas snart. Känns som väldigt längesedan.

2011-10-20 @ 17:51:28
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback