Klapp på axeln

2011-10-19 14:43:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Nya modellen vintermössor.



Detta är en bråkdel av det jag sytt igår och idag. Jag har varit mycket effektiv och fått många beställningar färdigsydda.

Vi hade en jätte trevlig kväll igår och jag är så glad att vi äntligen fick ihop en träff med tjejerna. God mat och fika på det. Klockan blev elva innan jag kom hem så jag var väldigt trött imorse när Mira kom ner och började hoppa på mig.

Ikväll är det föräldramöte på förskolan. Första föräldramötet jag går på. Ska bli roligt att träffa alla föräldrarna och höra lite vad förkolan har att säga. Min kära syster ställer upp som barnvakt eftersom maken jobbar över ikväll.

Nu ska jag sätta mig i bilen och åka för att hämta hem mina små troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback