På benen igen

2011-10-06 20:58:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har Theo varit feberfri och han är redo för förskola imorgon. Skönt att ha den här förkylningen överstökad för hans del.
Barnen har busat och hållt i gång hela dagen. Vi har pusslat, "pärlat", spelat spel, bakat, busat och sett på lite film. En dag med mycket energi från båda barnen, så jag sitter här ganska slutkörd.



En härlig bild från ungefär ett år tillbaka. Idag har vår gosige vän (Min morbrors hund) rest till himlen. RIP Puff. Mina barn kommer sakna att busa med dig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

alltid lika skönt när förkylningen är på g bort och barnen har spring i benen igen. hoppas det går bra på förskolan i morgon. krma

2011-10-06 @ 22:27:30
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Va skönt att Theo mår bra igen! Hoppas ni får en bra helg! Kram

2011-10-07 @ 11:54:33
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback