På rätt plats i tillvaron

2011-10-27 09:34:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Även idag är det fullt fokus på symaskinen. Jag har träningsvärk i armarna efter gårdagens symaraton!

Jag måste säga det återigen. Jag trivs så sjukt bra med att sitta här och klippa, klistra, måla och sy. Igår satt jag här på golvet och klippte tyger med mixmegapol på högsta volym och kom på mig själv med att sitta och le. Vilken härlig känsla när man inser att man är på rätt plats i livet. Det bästa är att jag får variera mig med att jobba ute i butiken, träffa människor och jobba med tempo, och så andra dagen så planerar jag min egen tid, sitter hemma i lugn och ro och får använda min kreativa sida genom att skapa och sy. Kunde inte bli bättre just nu!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Hej! Hur har ni det på söndag förmiddag? Lust att ses en stund, kanske hos er eller i någon lekpark. Lovat Daniel renoveringstid i lugn och ro. :)

2011-10-28 @ 13:54:40
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback