På ruta ett igen

2011-10-07 12:38:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Var det någon som trodde på mitt förra inlägg? Det skulle ni inte gjort. Än är inte sjukdomarna över för vår del.

Mira kom upp igår kväll efter att ha sovit några timmar. Då var hon helt igenklibbad i ögonen av var (ögoninflammation?) och hade 39 i temp. Hon har alltså börjat om från början igen med sjukdom. Stackars lilla tjej. Idag har hon feber men är ändå ganska pigg.

Jag och Maken delar på VAB idag och jag ska alltså åka till jobbet om någon timme. Ska bli kul att jobba idag. Har tröttnat lite på att gå hemma med trötta, sjuka, kinkiga barn. Då kan man behöva lite "egentid" på jobbet. Är jag en hemsk mamma som erkänner att det varit en jobbig vecka?

Hoppas ni får en mysig helg. Vi får besök ikväll av vänner från dalarna som stannar hos oss hela helgen (de ska på bröllop i trakterna), kul att det valde att bo hos oss så att vi hinner umgås lite. Trist att barnen är sjuka bara. Hoppas de inte smittar.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Har ni tur kanske hon sov borta det mesta av infektionen.

2011-10-07 @ 16:27:00
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag önskar att jag oxå kunde smita iväg till ett jobb. Det ät skit jobbigt att vara hemma med sjuka barn!

2011-10-07 @ 17:00:46
URL: http://tokmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback