Som det ska va

2011-10-22 19:08:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Idag har jag jobbat några timmar. När jag kom hem igen mot kvällskvisten så kom våra goa vänner hit en sväng. Barnen lekte otroligt bra och vi njöt av att få prata ikapp oss några timmar. Jag slängde ihop en tacopaj som vi även mumsade i oss.

Nu laddar vi för filmtajm här hemma. Min syster är påväg hit och barnen är lagda.

Imorgon är vi bjudna på förmiddagsdejt till Mariam och grabbarna. Jag tar barnen med mig och åker dit några timmar. Maken får njuta av en stund av ensamhet, lugn och ro.
Under eftermiddagen har vi planerat att åka till badhuset. Om jag hinner ska jag också fixa lite på gården här hemma med att ta bort gamla vissnade blommor och utemöbler. Dax att städa undan sommaren nu och ladda för en lång vinter. Måste säga att jag inte direkt längtar efter snön.

Visst låter det som en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ja, låter som en riktigt bra helg med mycket aktiviteter. Att du orkar. Betyder det att du är bättre?

2011-10-23 @ 07:26:27
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback