En vagn bort, en vagn kvar

2011-09-27 10:36:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Igår fick jag äntligen sålt vår vagn. Kommer att sakna den mycket, men det används så sällan att det inte går att motivera varför den ska stå kvar i garaget. Tusenlapparna vi fick för den kommer att komma väl till användning. Maken tycker vi ska bygga en veranda av pengarna medans jag siktar på att de kommer att försvinna till vinterns elräkningar. Jag hoppas Maken är den som får sin "vilja" igenom denna gången.

Nu har vi bara vår babytravel vagn kvar. Är väldigt nöjd med den också så det känns ändå bra. Barnen åker så sällan vagn nu när vi jobbar båda två. Kommer att investera i en sulky också som Mira kan få åka i när vi är iväg på familjetrippar/semestrar.


Babytravel "liverpool" vagn.

Tre år har jag varit mamma och sex olika vagnar har vi hunnit testa och äga. Bäst av dem alla tycker jag helt klart att bugaboo cameleon var som singelvagn och phil & ted som syskonvagn.

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

synd jag inte visste du skulle sälja den, för jag söker syskonvagn!! ;)

2011-09-29 @ 08:54:26
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback