Så gick det...

2011-09-19 20:26:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


magnetkamera MRT.gif

Det gick bra på röntgen idag. Det var oerhört olustigt med det höga ljudet och dunkandet. Stundtals skakade hela maskinen och det höga ljudet i hörlurarna(musik) kom inte ens fram genom det höga ljudet i maskinen. Jag hoppas jag aldrig någonsin behöver göra detta igen. Jag är glad att det "bara" tog 8 min att göra undersöknignen.

Nu är det bara att sitta och vänta i en vecka eller två på resultatet. Lite tungt, men nu är undersökningen gjord iaf.
Imorgon är det dax att jobba igen efter att jag nu varit ledig i tre hela dagar.

Jag laddar upp med ett avsnitt Idol och lite popcorn och hoppas huvudvärken är bättre imorgon. Hoppet är det sista som lämnar oss, visst är det så. Gonatt på er!



Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 3 år

Va skönt att undersökningen är gjord men kan tänka mig att det känns nervöst inför resultatet. Vad konstigt att det ska ta sådan tid innan du får veta resultatet. Hoppas du får sova gott inatt och får en huvudvärksfri dag imorn! kram

2011-09-19 @ 21:38:20
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Skönt att det gick bra, även om det är lite otrevligt att ligga i det där röret. Vet hur det är, har också fått röntga skallen i en sån maskin. Hoppas du får en bra dag imorgon.



KRAM

2011-09-19 @ 21:46:46
URL: http://ugglehuset.se
Postat av: Emmelie

Har väntat på att du skulle skriva idag. Men ska d ta nästan två veckor innan du får besked!? Jobbigt! Jag ska hjälpa dig att hoppas!! Kram

2011-09-19 @ 22:38:59
Postat av: Lena

Jag ber för dig vännen min. Skulle du vilja kolla in min bloggdesign hittills? Håller på och fixar och trixar fram och tillbaka. Tänkte ringa dig och kolla vart man fixar så man kan skriva i olika kategorier. puss puss

2011-09-20 @ 01:00:14
URL: http://lenamotallaodds.blogg.se/
Postat av: MB

Skönt att ha det gjort! Vi håller tummar att allt ser bra ut!! Kram

2011-09-20 @ 17:05:25
URL: http://maudsbravader.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback