Teaterapa

2011-09-14 12:23:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Fy va glad man blir när man träffar männskor som kan sitt jobb och som verkligen bryr sig. Jag har fått en kanonbra sjukgymnast och jag tycker så mycket om henne redan.
Hon har verkligen hittat mina "problem" och jag hoppas att hennes behandlingar kan hjälpa mig att komma på fötter igen.

Idag fick jag ytterligare en behandling med nålar (akupunktur alltså) och så drog och och klämde lite på de hemska punkterna i nacke och tinningar.
Hjälp va ont det gjorde! Nästa gång ska jag få nålar även i ansiktet på punkterna uppe i tinningarna/pannan. Lite läskigt... men det blir nog bra.

När jag åkte därifrån var jag så avslappnad att jag var en fara för trafiken. Tur att jag inte hade så långt hem igen.

Imorgon ska jag testa jobba igen. Jag har kommit till den punkten då jag inser att jag nog kommer att få leva med detta ett tag. Då är det bara att bita i det sura äpplet och försöka hitta ett sätt att leva med huvudvärken. Mina migränanfall har ju gett sig och kommer inte dagligen längre iaf. Yrseln kände jag att var lite bättre igår så jag hoppas att den håller sig i chack framöver. Det är nu jag får plocka fram mina teaterkunskaper från gymnasiet och spela den pigga, glada, friska tjejen tills jag lyckas lura mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att behandlingarna hjälper! Det är ju inte mänskligt att behöva må så där varje dag!!!

2011-09-14 @ 13:13:42
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Postat av: Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Vad skönt att det verkar ge med sig! Hoppas att det "bara" är nacken och det som spökar och ger alla problem. Lät ju lite läskigt det där med röntgen... Men bra att de kollar upp iallafall! Då kan man ju utesluta andra saker och slippa gå och nojja i onödan. :-) Kram och krya på dig!

2011-09-14 @ 19:18:06
URL: http://www.sarasliv.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Tycker det låter bra. Att försöka vara positiv kan ju aldrig bli fel, men jag lider verkligen med dig..



Jepp, jag är fortfarande intresserad av tävling. Vill vinna mössorna själv ju hahaha Wilda och Dixie skulle bli så fina i höst i matchande mössor

2011-09-15 @ 10:32:26
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback