Tillbaka från semestern

2012-08-13 15:34:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Efter en toppen helg är vi nu hemma igen. Det kändes konstigt att få lov att ställa klockan idag och vakna utan en man i sängen.

Barnen lämnades på förskolan utan minsta bekymmer. Jag som varit nervös i flera dagar hur det skulle gå med Theo då han typ varje dag sista veckan sagt att han inte ska gå på förskola mera utan vara hemma istället. Jag trodde att han skulle protestera med högljudd gråt, men han sprang glatt in och hade nästan inte tid att vinka åt mig när jag gick. Hoppas det fortsätter så bra resten av veckan.

Jag har idag roat mig med diverse pappersarbete och mail här hemma med firman. Känner att jag har läget under kontroll nu trots att jag inte jobbat med firman på nästan två månader.
Nu är jag riktigt taggad att börja sy igen och idéerna bara sprutar ut.

Tänk att denna sommar nu är över... lustigt va fort tiden går.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Härligt att du är tillbaka!

Svar: Tack:)
Therese

2012-08-15 @ 21:41:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback