Bokrea idag

2012-02-22 10:13:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag är det bokrea start. Brukar ni va ute och shoppa då? Jag älskar verkligen att läsa bra böcker. Tyvärr finns inte alltid tiden där till att sitta och läsa. Just nu läser jag Änglamakerskan av Camilla Läckberg. Jag gillar hennes böcker. Blandningen av nutid och dåtid vävs alltid ihop på ett snyggt och spännande sätt.

Jag får nog ta mig ut på bokrean imorgon på lunchrasten (hoppas nåt kul finns kvar). Idag är det symaskinerna som är i fokus. Det är fullspeed på gaspedalerna och det är nästan så att det börjar lukta lite bränt här inne i syhörnan.

Just nu lite kafferast, sedan blir det klippa dax.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ååå vill träffas en dag utan barnen och bara få hjälp och guidning med syningen. Behöver tips på mönster, tyger och sysätt - allt helt enkelt. Hjälp mig!!

2012-02-22 @ 16:10:19
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: petra

Åhh bokrean! Den hade jag glömt bort. De e då man får passa på att köpa böcker.

Lycka till med ditt syende. Elda inte upp symaskinen bara. E så spänd på vår Lukas mössa

2012-02-23 @ 07:21:17
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback