Shopping shopping

2012-02-01 19:14:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag är så sjukt sugen på vårshopping! Går längtansfullt och kikar i butiker under lunchrasterna och ser fram emot alla vårkläder och mysiga pastellfärger.
I vår ska jag ha många härliga tunikor och blusar med spetsar och brodyrer. Är galen i spets just nu. Det romantiska modet är helt i min stil.

Imorgon ska jag pga min shoppingnerv ha ett Me&I party här hemma. Nya kollektionen har ganska nyss kommit ut och jag har redan hittat några favoriter. Jag hoppas bara att mina vänner vill komma så att jag slipper ställa in denna gången. Tror det är fjärde eller femte försöket att få till ett klädparty... jag lyckas inget vidare med mina val av datum.

chubby birds dress   pants with rabbit in pocket
(Bilderna lånade från meandi.se)

Två av favoriterna. Theo har ett par byxor i denna modellen sedan tidigare och de är bara sååå snygga! Måste ha ett par turkosa i st 98!

Gillar ni Me&I?

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ååå jag gillade också de byxorna skarp. Snygga på både ett coolt och sött vis - precis som det ska vara på barn.

2012-02-02 @ 08:39:11
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback