Vårkänslor och gymbiff

2012-02-23 11:35:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Senaste besöket på gymmet kändes grymt bra.
Jag tog de första löpstegen på... öhh... få se nu hur många år... hmm... låt oss säga "ett tag". Jag gick/joggade i 25 min i intervaller. 
Efter det ca 30 min gym med div plankor, armar och rygg träning. Inte så mycket ben idag, det får bli nästa gång. Jag är riktigt pepp nu! Trist bara att det inte blev mer än 2 ggr på gym denna veckan, ev en gång imorgon också i och för sig. 

Nu ska jag till jobbet (mitt andra jobb för dagen). 

Måste bara få jubla lite över våren som gjort entré. Underbart! Snön är i stort sett borta redan, solen skiner och det är närmare 10 grader varmt ute. Vår är bra. Jag blir lika förvånad varje år över hur snabbt mitt humör förändras till det bättre när våren kommer. Jag kan inte annat än hålla med om att vårkänslor verkligen finns och inte bara är ett påhitt. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Duktiga du!!!



Ja VÅREN e sååå välkommen! Även hit =)



Kram

2012-02-23 @ 19:38:44
URL: http://zupermamman.blogg.se.
Postat av: Petra

Tittar in & önskar er en fin fin fredag!

Kram

2012-02-24 @ 14:01:46
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback