En första uppdatering

2012-01-10 10:47:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Halloj bloggvänner! Idag blir det jobb till sena kvällen. Ska snart ta och åka dit. Jag har självklart grym träningsvärk från gympasset igår. Det får man väl räkna med nu i början. Jag vaknade med dunkande huvud idag också. Hoppas det inte blir värre framåt eftermiddagen.

Barnen var så otroligt mysiga imorse. Vi satt och såg på "Hitta Nemo" och skrattade tillsammans. Självklart hade jag ett barn på varje ben. Mys! Jag älskar de stunderna när de är lite halvtrötta och gosiga. Sådana stunder kan man leva på hela dagen.


Måste visa den söta bilden min pappa tagit på Mira i julas. Hon gömde sig under ett bord och han hittade henne:)

Dag 1:
Motion - Gym 1 timme
Onyttigheter - En pepparkaka till kaffet
Slutsats - En bra första dag trots huvudvärk och trötthet


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamman som gått ner ca 35kg!

Heja heja!

2012-01-10 @ 11:11:18
URL: http://tokmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback