Nytt år - Ny plan

2012-01-08 09:33:47 Personligt
» Kommentarer(2) «




År 2012. Jag tycker om nya år. Då kan man starta om på nytt och förändra saker man inte lyckats så bra med tidigare år. Fast det kan även vara lite farligt. I augusti när man hamnat i en dålig vana som man kanske vill förändra så kan det vara lätt att tänka "Jag gör den förändringen nästa år". Varje dag borde vara en chans till förbättring. Därför ska jag inte tänka som innan detta året. Jag ska tänka att det aldrig är för sent och det är inte bara nästa år eller på måndagar man kan "börja om på nytt", äta nyttigt eller vad man nu vill förändra. Varje dag består av val och i år ska jag göra de rätta valen. Gör jag en dag fel val så kan jag välja att göra det rätta dagen efter istället. Visst låter det som en bra plan!?


Kommentarer
Postat av: Mariam

En Superplan som låter jätteroligt att hålla. :)

Tack för senast. Vi hade det kanon.

2012-01-08 @ 09:55:44
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Helt rätt inställning! Bara kör på :)



Kram

2012-01-08 @ 11:44:49
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback