Ramlat och slagit tänderna

2012-01-25 11:46:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår när vi skulle hem från förskolan ramlade Theo och slog sig. Han skulle springa ner för en ramp och föll med näsan före ner i gruset. Det blödde som aldrig förr.
Jag lämnade ändå en glad kille på förskolan idag, men sen tog det inte lång stund förrän de ringde och berättade att han ätit päron och nu blödde det massor igen.
Så jag ringde tandläkaren och fick komma på besök. Duktiga pojken gapade stort och berättade att han ramlat bonk. Han hade skadat sig i tandköttet men inget allvarligt som utslagna tänder tack o lov.

Nu är båda på förskolan igen och jag ska jobba med firman några timmar. Några beställningar som ska sys och mail som ska svaras på.

Återkommer senare ikväll med ett problem jag behöver er hjälp med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback