Update träning/kost

2012-01-19 19:50:36 Träning
» Kommentarer(1) «



Bilden har inte så mycket med inlägget att göra, men hellre en busig bild på Mira än en på mig.

Jag lovade ju att uppdatera hur det går med kosten/träningen. Pga av magsjuka har jag inte uppdaterat på några dagar. Det har sin förklaring varför det inte gått så bra med träningen eller maten i slutet av förra veckan. Jag har ännu inte kommit i balans då matlusten absolut inte är på topp ännu och jag äter det jag är sugen på helt enkelt.

För att sammanfatta förra veckan så kan jag ju berätta att jag ändå tränade 4/7 dagar. Det är helt godkänt tycker jag för att vara första veckan och en vecka med maginfluensa.
Maten gick bra fram till magsjukan.
Huvudvärken däremot blev inte mycket bättre under förra veckan, snarare sämre, men det beror mycket på att jag varit sjuk också. Känner också att jag är väldigt stel i nacke och axlar. Svårt att säga om det beror på träningsvärk eller vad.

Idag blev det 2 timmars promenad fram och tillbaka till förskolan (*2). Imorgon får vi se om jag kanske hinner med ett gympass.
Känns som att jag börjat återställa mig hyffsat nu.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Har du provat yoga? Kan kanske hjälpa dig att slappna av i nacken lite. Bra jobbat i alla fall :)



Kram

2012-01-19 @ 21:40:33
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback